Dolfijntherapie Anouk - Reisverslagen van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Dolfijntherapie Anouk - Reisverslagen van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Dolfijntherapie Anouk

Op 30 december vertrekken wij naar Curacao om daar dolfijn ondersteunde therapie te gaan volgen bij het Curacao Dolphin Therapie & Research Center (CDTC) Wij gaan eerst nog een paar dagen vakantie houden om te wennen aan het temperatuur en tijdsverschil en op 5 januari begint de therapie. Uit ervaring weten wij wat voor moois de therapie kan brengen en we zijn erg benieuwd naar de resultaten deze keer.

25 Januari 2015

14 Januari 2015

7e therapiedag
Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !