Heerlijk dagje weer - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Heerlijk dagje weer - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Heerlijk dagje weer

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vanmorgen om 9.15 uur zijn we met de shuttle bus naar de supermarkt gegaan om wat drinken en lekkers in te kopen. Daarna terug naar onze kamer om lekker een bakje thee te drinken samen.

Rond 13.00 uur zijn we gaan eten bij Cabana. We hadden daar afgesproken met Walter, een oude (dans)vriend van mij vroeger. Hij woont sinds een aantal maanden hier op Curacao. We hadden elkaar zo'n 20 jaar niet gezien ! Was erg gezellig !
Hij is samen met ons naar het strand gegaan en terwijl de kids lekker aan het spelen waren hebben wij gezellig bij gekletst.. Natuurlijk ook even lekker gezwommen in de zee.. En toen kregen we een flinke hoosbui ! Gauw alle spullen op n stapel en n handdoek er overheen en zelf de zee weer in.. Heerlijk ! Na een paar minuten kwam de zon weer door en kon alles weer lekker drogen..

Toen via de zwemvijver naar onze kamer gelopen en daar samen nog wat gedronken. Walter heeft toen zijn vrouw opgehaald van haar werk en we zijn toen met z'n 6en gaan eten bij Cabana. Nick z'n oogjes vielen na het eten weer bijna dicht dus daarna lekker naar de kamer gegaan en de kids in bed gelegd. Zodra ze op bed liggen slapen ze !

Morgen gaan we verhuizen naar een andere kamer. We zitten nu op een bovenverdieping en dat is met Anouk niet zo heel handig.. Fijn dat we morgen kamers op de begane grond krijgen..

Tot de volgende blog ! Groetjes van ons 4

Ps; bedankt allemaal voor de reacties ! Erg leuk om te lezen ! Behalve het bericht van opa en oma over onze oude haan Paco.. Nick was erg verdrietig toen hij het hoorde.. Tegen Anouk hebben we het maar niet verteld..

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014