10e/laatste therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 10e/laatste therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

10e/laatste therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag alweer de 10e/laatste therapiedag.. :-(
Het is echt voorbij gevolgen ! Maar wat hebben we veel geleerd ! Zondag vliegen we met een "volle rugzak" vol kennis en info naar huis..

Vanmorgen hebben we tegenover het CDTC wat gegeten. Anouk had met 1 van de medewerkers van het Sea Aquarium afgesproken om de flamingo's te gaan voeren dus moesten we om 12.30 uur bij het CDTC zijn. Ze vond het super ! En helemaal niet eng.. de kanjer !

Daarna naar het CDTC voor de laatste therapiedag. En Nick met Gabrielle mee voor de laatste KIDclubdag. Ze zijn vandaag nog een keertje gaan snorkelen. Ze zijn bij het CDTC van de brug gesprongen en zo door het "kanaal" gezwommen. Hij had het ook weer erg leuk gehad !
Toen wij buiten zaten te wachten kwamen er ineens 3 monsters naar buiten ! Paul, Dewi en Anouk waren binnen met scheerschuim bezig geweest en het leken wel 3 schuimmonsters.. ha ha.. Wat hadden ze een lol ! Daarna eerst maar even afgespoeld onder de douche en op weg naar Kanoa. Anouk heeft nog heerlijk genoten ! En wij ook !

Daarna was het tijd voor het afscheid.. Anouk had voor Paul een leuk schildpadje met een "knikhoofdje" uitgezocht en voor Dewi een armbandje. Nick had voor Gabrielle ook een armbandje uitgezocht. Afscheid nemen is nooit leuk maar we hebben een heel goed gevoel bij deze therapie ! Via stichting Tess is het de laatste keer dat Anouk de therapie heeft mogen volgen. Maar toch hoop ik dat we ooit een keertje terug kunnen.. Hard sparen dus ;-)

Morgen nog lekker een rustdagje hier en dan zondag om 17.10 uur vliegen we terug naar Nederland. Ik zal nog even een berichtje plaatsen als we weer terug in Nederland zijn.

Voor de laatste keer heel veel zonnige groetjes uit het warme Curacao
van ons 4

Ps; (o)pa en (o)ma; inderdaad erg weinig reacties op de weblog.. jammer.. Maar het is niet alleen een blog voor de thuisblijvers maar ook voor ons zelf :-)

• 17 Januari 2015 - 17:21

Marion Hurkmans :

Lieverds,
    Wat heerlijk dat de therapie deze keer zo goed is aangeslagen!! Cappeau voor Paul!
    X Marion

• 17 Januari 2015 - 20:04

Opa En Oma:

Wij hebben altijd geregeerd hoor je zet van niet maar dan deet ik het en dan gerrit wat ik vind het heel veel anouk en jullie geleerd hebben groetje gerrit en ans

• 17 Januari 2015 - 21:27

Tante Ans En Ome Jan:

Hallo Jullie 4
    Geniet nog van jullie laatste rustdag
    en goede reis terug

• 18 Januari 2015 - 16:22

Fatih :

Anouk ik ben super trots op je heel goed van je
    Geniet nog van de laatste paar uurtjes in het mooie Curaçao

Lekker uitgerust en wel kunnen jullie er weer tegenaan

Groetjes uit regenachtige Waalwijk

Fatih en Imara

• 19 Januari 2015 - 15:08

Anita Nagtzaam:

Wat hebben jullie een heerlijke en leerzame tijd gehad. Fijn dat wij hebben mogen meegenieten.
    Het zal weer even wennen zijn hier voor jullie.
    Tot gauw.
    Groetjes, Anita Xxx

• 21 Januari 2015 - 21:53

Lidia:

Lieve Nicolle, het was geweldig om de verslagen te lezen. Wat hebben jullie veel bereikt met Anouk in deze periode. Superfijn! xxx

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014