8e en 9e therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 8e en 9e therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

8e en 9e therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vanaf gisterenavond hebben we geen internet meer bij Konitiki dus vandaar dat ik de weblog niet bij kon werken. Ik ben nu even naar de receptie gegaan om dit bericht te plaatsen maar ik kan helaas geen foto's plaatsen dus die moeten jullie maar tegoed houden..

Gisteren de 8e en vandaag de 9e therapiedag ! Het gaat erg goed met Anouk ! Ze laat tijdens de therapie haast geen negatief gedrag meer zien. Wij merken dat ze beter luistert en zich er goed van bewust is dat er anders consequenties volgen.

Het duiken met Kanoa en Paul gaat steeds beter en dieper. Echt leuk om te zien ! Vandaag is er iemand mee het water ingegaan om hier een filmpje van te maken, ben benieuwd naar de beelden ! Heerlijk om Anouk zo te zien genieten ! En ondertussen volop leren want daar zijn we hier tenslotte voor !

Vanmiddag zijn we na de therapie bij het Sea Aquarium gebleven want Esther (hoofddolfijntrainster) had geregeld dat Anouk vandaag een kus van GeeGee zou krijgen na de dolfijnenshow ! Daar stond ze vanaf het begin al op te springen :-) (een foto daarvan heb ik toevallig ook met mn telefoon gemaakt dus die kan ik wel plaatsen)

Inmiddels was het vrij laat toen we richting Kontiki liepen en besloten we bij Mambo te stoppen om een hapje te eten (het was inmiddels half 6) We hebben elke dag bij Cabana gegeten maar daar hadden we alles van de kaart inmiddels al gegeten.. Ha ha. Het was erg lekker ! Daarna naar de kamers gelopen en lekker even rust. Kids lekker even op de iPad en ik even een berichtje maken voor het thuisfront.

Morgen de laatste therapiedag.. :-( Van de ene kant niet leuk want het voelt zo goed om hier te zijn ! Maar van de andere kant ook wel weer fijn om onze lieve familie en vrienden binnenkort weer te zien ! Wij genieten dus nog maar even extra hier ! Hopelijk doet het internet het hier morgen weer en kunnen we nog even een paar mooie foto's plaatsen :-)

Groetjes uit het warme Curacao
Van ons 4

• 16 Januari 2015 - 23:25

Opa En Oma:

Hallo daar ik dacht nou als er niemand reageert dan ik nog maar een keer.
    Geniet nog even van de laatste dagen.
    En rust nog even uit want als je thuis bent moet je weer aan de slag.
    Breng wat zon mee want we krijgen hier sneeuw.
    Nou dikke knuffels voor jullie 4.
    En goede reis terug, goede vlucht.
    groetjesxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014