Vrije zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Vrije zondag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Vrije zondag

Blijf op de hoogte en volg Anouk

13 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Gisterenavond hadden we geen internet bij Kontiki dus vandaar geen verslagje gisteren. Vandaag even in het kort een verslagje van gisteren.

Om 10 uur werden we opgehaald door Walter om samen naar Vaersenbaai te gaan. Dat is niet zover vanaf hier. Daar kun je mooi snorkelen. De kinderen hebben ook wat gesnorkeld en lekker gezwommen en met zand gespeeld. We hebben daar gezellig wat gegeten met z'n 5en.

Daarna terug naar Kontiki gereden waar we op ons terras nog wat gedronken hebben en de kids nog lekker even in de zwemvijver konden zwemmen. Het was een heerlijke dag weer hier op t mooie Curacao :-)

En toen was het weekend alweer voorbij ! Op naar de 2e therapieweek !

• 21 Januari 2015 - 21:45

Lidia:

weer leuke foto's!

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014