Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 December 2014 | Nederland, Waalwijk

Wij zijn er klaar voor ! De koffers staan klaar, de laatste spulletjes moeten er nog in en dan kunnen we gaan !
Om 5 uur komt de maat van Ben ons ophalen om ons naar schiphol te brengen. De boarding passen zijn al geprint dus morgenvroeg op schiphol kunnen we de bagage afgeven en door naar de douane.

Afgelopen week heb ik Anouk een dubbele dosis antibiotica gegeven tegen het snot en gelukkig gaat het nu wat beter. 1 volle fles antibiotica staat al in de handbagage maar hopelijk kunnen we snel afbouwen als we in de zon zijn.

Ik probeer morgen als we er zijn even een berichtje te plaatsen. Ligt een beetje aan het internet bij Kontiki.

Wil ik nog even alle wachtlijstouders, vrijwilligers en zeker ook de bestuursleden van stichting Tess hartelijk bedanken ! Mede dankzij hun inzet krijgen wij deze kans om met Anouk deze therapie te gaan volgen..

Tot op Curacao !

ps: leuk als jullie een berichtje achter laten ! :-)

• 30 December 2014 - 10:14

Dialon:

dikke kus voor jullie alle 4!!!
    geniet!

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014