Het aftellen is begonnen ! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen ! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen !

Door: Nicolle

Blijf op de hoogte en volg Anouk

13 December 2014 | Nederland, Waalwijk

Nog iets meer dan 2 weken voordat we gaan vertrekken naar Curacao ! Aankomende week moeten de kinderen nog naar school en dan begint lekker de kerstvakantie. In de 2e week van de kerstvakantie op dinsdagochtend zullen we vertrekken. We gaan de eerste dagen daar nog even genieten van vakantie. En die dagen hebben we dan ook wel nodig om even te wennen aan het tijdsverschil en het temperatuurverschil. En dan op 5 januari beginnen we met de therapie. Erg spannend wat het deze keer zal brengen..
Via deze weblog willen we het thuisfront op de hoogte houden van onze belevenissen. Wij vinden het leuk als jullie een berichtje achter laten !
Graag niets hiervan delen op Facebook of andere social media..

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014