6e therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 6e therapiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

6e therapiedag

Blijf op de hoogte en volg Anouk

13 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vandaag alweer de 6e therpiedag ! In het weekend is het goed gegaan met Anouk. We hebben haar regelmatig gewezen op haar gedrag, haar erover na laten denken en in sommige gevallen consequenties eraan gehangen. Dit vanmorgen ook met Paul besproken. Hij was erg tevreden over hoe we bepaalde zaken hadden aangepakt.

Afgelopen vrijdag vroeg Paul of Anouk zonder drijfband met hem en Kanoa mocht zwemmen. Hij wilde nl graag samen gaan duiken. Anouk heeft A en B diploma dus natuurlijk mag dat ! Vandaag zijn ze daar dus meteen mee begonnen. Paul was onder de indruk hoe diep Anouk kan duiken ! Erg leuk ! Ondertussen zijn ze ook weer volop met klokkijken bezig geweest en tijdens de binnensessie met rekenen.

Tijdens de nabespreking zij Paul dat het weer erg goed ging. Als we op deze manier doorgaan zal Anouk steeds minder negatief gedrag laten zien. We zitten dus met zn allen op de juiste weg !

Tot morgen maar weer !
Zonnige groetjes van ons 4 !

• 13 Januari 2015 - 18:04

Opa En Oma:

Hallo daar in het zonnetje geniet er maar van.
    Want hier is het bar en boos,regen en harde wind en koud.
    Fijn te horen dat ons Anouk het goed doet.
    En onze Nick wil hij nog niet naar huis?
    Nou wij vandaag in Waalwijk geweest.
    In de regen,maar de weer berichten voor morgen winterse buien.
    Dus beter vandaag,maar daar gaat alles goed met de dierentuin.
    Ziet er allemaal goed uit.
    Nou de groeten en knuffels en HOUDOExxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 14 Januari 2015 - 14:23

Kl Oma:

Zie ook wat ze een waterrat is ben zelf trots dat we bij jullie in het zwembad veel hadden geleerd nu kan ze het beter als ik hoop dat we het nog dikwijls zal mee maken groetjes aan jullie alle 4

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014