Gelukkig nieuwjaar !! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar !! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar !!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Vanuit het zonovergoten Curacao willen wij jullie allemaal een gelukkig liefdevol en vooral gezond nieuwjaar wensen !!

Voor ons duurde 2014 5 uurtjes langer. Toen het in Nederland 12 uur was, was het hier 7 uur 's avonds en gingen wij lekker eten bij Cabana Beach :-) Toch best wel raar.. We hadden heerlijk Kreeft te eten.. Jammie..

Maar zodra de buikjes vol zijn worden de oogjes zwaar.. Vooral bij Nick.. Dus na het eten lekker naar de kamer en naar bed. Ons lukt het ook niet om heel veel langer op te blijven. Rond 23.30 uur werden we wakker van vuurwerk. We hebben de kinderen iets voor 12 uur wakker gemaakt en zijn toen samen op ons balkon vuurwerk gaan kijken. We hadden een mooi uitzicht en konden zelfs tot aan Willemstad het vuurwerk zien.. Erg mooi !
Daarna samen wat gedronken en weer lekker terug naar bed. Niet echt een spectaculaire jaarwisseling maar de vermoeidheid wint toch echt. Het vuurwerk ging nog lang door en dat vond Anouk maar spannend, die kwam dus bij ons in bed verder slapen.
Om iets voor 8 uur kwam Nick naar onze kamer, helemaal super dus ! We beginnen ons al aardig aan te passen aan de tijd hier :-)

Verder weer een heerlijk rustige dag gehad, echt vakantie.. Lekker thee drinken op t terras, lunchen bij Cabana, zwemmen en spelen aan het strand, nog ff zwemmen in de zwemvijver, badderen, eten bij Cabana en dan weer lekker ons bedje in.. Zo houden we het wel vol ! Ha ha..

Gisteren lag er een mapje voor ons klaar van het CDTC met de gegevens van de therapie. Vanaf maandag begint de therapie dagelijks om 13.00 uur met therapeut Paul. Ik heb veel positieve verhalen over Paul gehoord en wij zijn dus ook erg benieuwd wat de therapie ons gaat brengen ! Spannend !

Maar eerst nog lekker een paar daagjes genieten van onze vakantie !

Lieve groetjes van ons alle 4 !

• 02 Januari 2015 - 07:11

Marion Hurkmans :

Yes! Paul! Doe hem heel veel groetjes! En blijf genieten x

• 02 Januari 2015 - 15:29

Fam. Van Iersel:

Anouk veel succes met de dolfijn en steek er maar weer veel van op.

Voor jullie allemaal geniet ervan.

Groetjes Milan, Gerben en Jolanda van Iersel

P.S. Paul is inderdaad een goede therapeut.

• 02 Januari 2015 - 15:58

Oma Enopa:

Hallo daar, de foto'"s zijn leuk.
    In Waalwijk alles goed, Corrie de groetjes gedaan.
    De oude haan is naar de Boeda hemel vertrokken.
    Nou Anouk zet hem op maandag.
    Nick jij niet te bruin worden.
    Groetjes uit het koude en winderige Tilburg.
    Voor alle 4 een dikke knuffelxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 02 Januari 2015 - 17:46

Opa En Oma:

Hier een berichtje van kleine opa en oma
    we vinden de foto,s leuk ik ben jaloers dat het zo fijn is we hebben de postcodelotery niet gewonnen anders waren we die kant op gekomen veel succes maandag met de therapie vele knuffels en xxxx

groetjes van kleine (O)PA en (O)MA

• 02 Januari 2015 - 17:54

Mari :

Lieverds happy Newyear voor jullie ook. Anouk lieverd heel veel succes en vooral heel veel plezier Love you all <3

• 03 Januari 2015 - 21:42

Rina :

ha lieve mensen, zie dat jullie al volop aan het genieten zijn daar. Mooi zo, lekker volhouden.
    Speciaal jullie daar in zomertenue te zien en wij maar lange broeken en truien dragen.
    Krijg zo wel veel zin in het voorjaar.
    Jullie nog een goede tijd daar en voor Anouk: veel plezier met de therapie.
    Groetjes

• 21 Januari 2015 - 21:16

Lidia:

wat fijn dat jullie eerst een paar dagen lekker hebben kunnen wennen op Curacau voordat de therapie begon! Wat ziet het er mooi en relaxed uit.

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014