1e dag op Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu 1e dag op Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anouk Tacke - WaarBenJij.nu

1e dag op Curacao

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 December 2014 | Curaçao, Curaçao

Om 7.45 uur waren we vanmorgen allemaal wakker. We hebben toen lekker met z'n viertjes op ons terras thee gedronken met wat lekker erbij. Heerlijk in onze korte broek/jurkje met onze slippertjes aan ! Das genieten kan ik wel zeggen ! :-)
Uiteraard wel voordat we de deur uitgaan insmeren met factor 50 ! En meteen even inspuiten tegen de muggen (fam van de Brand; bedankt voor het klaar zetten van de spuitbus !)

Toen zijn we naar het naastgelegen hotel gelopen om geld te pinnen. De bedoeling was om even naar de supermarkt te gaan met de pendelbus maar ivm oudjaar kwamen er geen bussen meer want alles ging vroeger sluiten. Morgen is ook alles gesloten dus dat is minder.. 2 januari dus maar als eerste werk naar de supermarkt ! We hebben hier op de boulevard wel wat drinken kunnen kopen dus we redden het wel tot die tijd.

Daarna de zwemkleren aangedaan en lekker naar het strand gegaan. We hebben heerlijk gezwommen en de kinderen hebben lekker met zand gespeeld. Ben heeft leuke filmpjes en foto's gemaakt met de onderwater camera !

Vanuit het strand even naar de zwemvijver om al het zand van ons af te spoelen en toen naar onze kamer om lekker te douchen en ons klaar te maken voor het eten dadelijk.

In Nederland is het nu bijna nieuwjaar. Wij willen iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel gelukkig liefdevol en vooral gezond nieuwjaar !

Voor ons duurt dit jaar 5 uurtjes langer.. Wij gaan dadelijk eerst lekker eten en dan maar even kijken wat we doen want tot 24.00 uur wakker blijven gaat ons denk ik niet lukken..

Groetjes van ons 4 vanuit een heerlijk zonnig Curacao

• 01 Januari 2015 - 00:02

Opa En Oma :

Als eerste en gelukkig en gezond Nieuwjaar, hier klapt het al van alle kanten.
    We gaan nu even buiten kijken, veel knuffels voor jullie allemaal.
    Groetjes opa en oma. XXXXXXXX

• 01 Januari 2015 - 10:46

Ellis:

De allerbeste wensen voor 2015 vanuit Nederland. Leuk om jullie reisverslag te volgen en nog een hele fijne, gezellige tijd daar.

• 01 Januari 2015 - 12:27

Kleine Opa En Oma:

Nu van ons de beste wensen heb om 12 uur vannacht aan jullie gedacht we missen jullie dikken knuffels en xxxxxxx tot wederhoren groetjes kleine opa en oma

• 01 Januari 2015 - 18:49

Marion Hurkmans:

Lieve familie,
    Gelukkig nieuwjaar! Ik ben wel een beetje jaloers als ik deze foto's zie. Heerlijk lekker in de zon!! Heel veel succes met de therapie! !
    Ik ga het volgen!
    X

• 01 Januari 2015 - 20:19

Ine:

Gelukkig Nieuwjaar en dat de therapie mag brengen wat jullie ervan verwachten!

• 02 Januari 2015 - 18:17

Thera:

Namens ons heel graag gedaan en geniet van de therapie, het weer en het mooie eiland.
    Doe ze de groeten van ons. We missen het daar heel erg.
    Groetjes John, Thera. Lars en Daan van den Brand

Anouk

Anouk is een meisje van 11 jaar met het syndroom van Down. Naast haar Downsyndroom is ze geboren met een hartafwijking, oogafwijking, traanbuisafwijking en een gebitsafwijking. Ze heeft in haar jonge leventje al veel megemaakt waaronder 10 operaties. Ondanks dat doet ze het erg goed ! Ze zit in groep 6 van de reguliere basisschool bij ons in de buurt. Ze kan al goed lezen en schrijven, rekenen vind ze erg moeilijk. Anouk heeft haar A en B zwemdiploma en zwemt nu nog wekelijks voor haar zwembrevet.. Het is een vrolijke meid die weet wat ze wil !

Actief sinds 13 Dec. 2014